20.4.14

Menulis Untuk Dapat Duit

Saya ingin sekali  menulis untuk   dapat duit.Mungkin dengan cara mudah atau susah.Kadang-kadang saya mencabar diri untuk menulis lebih serius. Anda sebagaimana saya dahulu  mungkin menulis perkara mudah sebelum mencuba sesuatu yang lebih mencabar.

 

tulis dan dapat duit

 

Bonus lain ialah anda dibayar untuk penulisan yang anda buat! Ianya boleh  diwarisi kepada waris anda walaupun anda telah meninggal dunia. Ya! Inilah perkara yang tidak diketahui oleh ramai orang. Royalti daripada penulisan buku boleh diwariskan kepada ahli keluarga anda. Ya.Itu hebatnya mereka mahir dalam bidang penulisan.

 

Jadi anda meninggalkan royalti selama 50 tahun untuk keluarga anda walaupun anda sudah tiada lagi. Selagi buku anda dijual dipasaran.Selagi itulah keluarga anda akan menerima hasil daripada usaha yang anda lakukan sekarang.

 

Sudah ramai penulis mencipta nama sebagai pakar dan terkenal. Malah mereka menjadi rujukan jika sebarang isu berlaku berkaitan dengan bidang yang ditulis. Begitulah pengaruh yang diperolehi oleh mereka yang menjadi penulis buku.

 

Bukan itu sahaja, ramai diantara penulis kini menjadi "trainer profesional" kesan daripada buku-buku yang diterbitkan. Anda pasti mengenali Dr. Fadzilah Kamsah, Dr.Asmadi, Dr. H.M Tuah dan ramai lagi penulis mencipta nama setelah buku buku mereka diterbitkan.

 

Ia adalah satu "booster" kepada kerjaya dan peluang kepada sumber "buat duit" yang lain.

 

Kerjaya ini boleh dilakukan samada sepenuh masa atau secara separuh masa. Sesiapa sahaja boleh melakukannya.

 

Apa yang perlu anda ada ialah sebuah komputer dan talian internet. Itu sahaja keperluan yang diperlukan oleh seorang penulis. Ia sudah ada di setiap rumah di Malaysia pada hari ini.

 

order

Klik kat link untuk maklumat lanjut [LINK]

 

 

{Pesanan Peribadi dari Penulis }

Terima kasih kerana sudi membaca entri ini.Semoga dapat memberi manfaat kepada anda semua.Jika ada idea  menarik tentang topik yang telah saya bincangkan ini boleh kemukakan dalam ruangan komen dibawah.

 

Digalakkan  untuk sebarkan entri ini melalui media sosial anda.Itupun  jika entri ini menarik dan seronok dibaca.Dengan pertolongan tersebut  saya dahului dengan doa semoga anda semua murah rezeki,kaya,berkat dan bahagia serta tenang selalu.Amin.

mrhanafi

Mengenali dunia blogger sejak 2009.Kini semakin serius untuk menulis blog dengan gaya tersendiri.Amat meminati SEO,pemasaran media sosial dan akan menjadi Fulltime Blogger.

 

Copyright @ 2014 Entri Popular.