15.4.14

Harum Malam Seharum Namanya

Harum Malam sememangnya  nama yang sedap untuk disebut dan senang pula untuk diingat.Saya percaya ada yang biasa dengar dan tak mustahil juga baru tahu tentang Harum Malam.Mari kita mengenalinya dengan lebih lanjut.

 

Harum Malam  merupakan satu produk kesihatan untuk kaum hawa.Satu produk yang menjadi fenomena di Malaysia ketika ini.Tahniah kepada syarikat Legacy Secret Sdn Bhd kerana telah berjaya mengeluarkan produk kesihatan wanita yang terbaik.Lebih molek lagi ia adalah buatan Malaysia yang mendapat pengiktirafan Amalan Perkilangan Baik (GMP).

 

Harum-Malam_thumb

 

Berikut ialah kelebihan-kelebihan yang terdapat dalam Harum Malam.Sesiapa yang berpeluang untuk mengamalkannya maka manfaat ini akan dirasai oleh mereka.Dah banyak testimoni   positif  yang sepatutnya kita juga turut mengalami.Itupun kalau dah mencuba.Kalau tak cuba tak akan tau khasiat secara praktikal.

 

Makanan tambahan ini dirumus khas untuk kaum hawa. Ia amat berkesan serta mengandungi pelbagai khasiat dan boleh didapati dalam harga yang berpatutan. Antara khasiatnya adalah:

 

1.Mengencang otot kewanitaan.
2.Mencantikkan & menaikkan seri wajah.
3.Membantu menghilangkan bau badan & mulut.
4.Melegakan panas badan.
5.Menegangkan payudara.
6.Memulihkan rasa rapat.
7.Membantu menyegar & menyihatkan badan.
8.Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.
9.Menambah keharmonian suami isteri.
10.Menyihatkan rahim.
11.Mencantikkan payudara agar sihat & montok.
12.
Bertenaga dan mengatasi masalah faraj kering
13.Membantu mengetatkan dan menganjalkan faraj
14.Hilang hanyir haid
15.Menghilangkan keputihan
16.Membantu bunuh bakteria dalam saluran kencing dan atasi masalah kerap kencing
17.Mengurangkan tekanan
18.Meningkatkan system tahan tubuh serta menstabilkan hormon
19.Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan

 

Kalau dilihat dari segi harga memang berbaloi dengan khasiat yang bakal anda nikmati selepas ini.Jadi apa tunggu lagi.Dapatkan produk Harum Malam secara online di link bawah ini:

 

>>> KEDAI ONLINEMAN-PRODUK HARUM MALAM  <<<

 

Jujur saya katakan bahawa ramuan yang ada dalam Harum Malam bukan calang-calang.Itu ramuan kelas pertama dalam perubatan tradisional.Ada 14 jenis ramuan yang diadun dengan sempurna untuk menjadi produk Harum Malam antara yang terbaik setakat ini.

 

Benua Asia memiliki seribu satu bahan berkhasiat semula jadi dan bahan-bahan itulah yang digunakan untuk menghasilkan sebotol Harum Malam.Berikut adalah bahan-bahan yang terkandung dalam setiap botol Harum Malam:

 

1.Extrak ros
2.Extrak sireh
3.Buah tin
4.Kismis
5.Madu
6.Goji
7.Limau purut
8.Strawberry
9.Pueraria mifrica(buah Kwao Krua )
10.Kayu serapat
11.Buah delima
12.Manjakani
13.Pueraria lobata(Kudzu root)
14.Senna

 

Dalam keterujaan anda nak menikmati khasiat Harum Malam jangan lupa cara pengambilan yang betul seperti berikut.Ingat ia adalah cara untuk memastikan anda mendapat khasiat dengan lebih mujarab dan berkesan.

 

Cara Pengambilan Paling Baik Diamalkan:

Pagi: satu sudu sebelum sarapan.

Malam: satu sudu sebelum tidur.

* Guna sudu plastik, salah satu bahannya adalah madu. Madu akan terkesan khasiatnya jika menggunakan sudu besi.

Rasa akan lebih sedap jika disimpan dalam peti sejuk.

Diakui ramai, Harum Malam adalah solusi terbaik untuk kesihatan wanita!

 

Lagi bonus untuk anda.Saya dengan rasa lapang dada berkongsikan info yang hebat ini.Semoga info ini betul-betul memberi manfaat kepada kaum hawa baik yang muda,tua,mak orang atau anak dara orang.

 

tip-jaga-faraj_thumb

 

p/s : Sila dapatkan segera produk Harum Malam di ----------------->Kedai Onlineman

 

{ Pesanan Peribadi dari Penulis }

Terima kasih kerana sudi membaca entri ini.Semoga dapat memberi manfaat kepada anda semua.Jika ada idea  menarik tentang topik yang telah saya bincangkan ini boleh kemukakan dalam ruangan komen dibawah.

 

Digalakkan juga untuk sebarkan entri ini melalui Tweeter atau Facebook.Itupun  jika entri ini menarik dan seronok dibaca.Dengan jasa anda menyebarkannya  saya dahului dengan mendoakan semoga anda semua murah rezeki,kaya,berkat dan bahagia serta tenang selalu.

mrhanafi

Mengenali dunia blogger sejak 2009.Kini semakin serius untuk menulis blog dengan gaya tersendiri.Amat meminati SEO,pemasaran media sosial dan akan menjadi Fulltime Blogger.

 

Copyright @ 2014 Entri Popular.